höstlov

bra början på lovet, igår jobbade jag kl 11.30-17.00 stööört jobbigt. menmen nu har ju höstlovet börjat så första dagen skulle väll firas. och det gjordes det köpte käk och groggvirke för 800 :P riktigt trevlig kväll. med riktigt sköna dudelich :D blev lite många kalla för vissa menmen man lever ju idag så inget att klaga på!
jag hade iallafall roligt hoppas ni andra också hade det, kanske märktes.
Jaa och idag var det släktfest hemma hos oss. så var tvungen att åka hem vid kl 12 med älsklingen och fixa lite innan för festen. vid 3 rullade dom flesta in. och jag träffade dudes jag aldrig sett förut. menmen är man släkt så är man och de ska ju firas.
hittade även lite foton när jag syrran och brodern var vi var små. bästa syskonen! tack för allt ni gjort för mig<3
sen var det dags för alla att rulla så jag spände mig lite så då fick inte släkten plats.
så då åkte vi hem till älsklingen och nu ligger jag här och bloggar lite. men nu ska jag vara social så peace niggas
sötaste människan som finns älskar dig mer än allt annat hjärtat!! du är mitt allt och kommer alltid vara det. <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0