tjenare bloggen, del doodle här

tjenare kära blogg läsare. Jag är som er extrema fans av enkall bloggen. Jag får ibland tårar då jag läser dessa intresanta inlägg. nä nu ska jag vara seriös. bloggen är helt värdelös, vilket gör den till en av de bästa bloggarna. vill bara tillläga att jag är singel och hatar snorkussar?,men jag är även en riktig mysig persson. nä nu ska jag inte larva mig. fult ös medvetslös. tha tha bloggen.
jag som extra bloggare kan även ge er läsare lite gossip: max öhman brukar när han har tid gömma sig bland smuttstvätt och skrika på rasmus så han ska rädda honom från faror. en speciellt broderlig relation men max gillar verkligen rasmus.
Dagens filsofi: kärlek är som en drink, skum på ytan men riktig härlig i mitten och slumpen är det äckligaste men och det härligaste.

Kommentarer
Postat av: beundrare

Del doodle <3

2010-11-01 @ 15:52:27
Postat av: Fello

lovar att "beundrare" är doodle själv :)

2010-11-16 @ 00:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0